تعدادی اس ام اس عاشقانه جدید

 
فول آلبوم فوق العاده زیبای رضایا و آرمین


 
فول آلبوم فوق العاده زیبای رضایا و آرمین




تک آهنگ
Mp3
حسرت
کروات
هی حالا دیدی میتونم
نازنین
سوء تفاهم
تولدت مبارک
تو مال من بودی

عشق کثیف مغرور
بی معرفت
خاطرات مرده
دو راهی
نوازش
نیار بهونه
ناز گل
عشق من
برو از پیش من(ورژن 2)
غیر مستقیم
میخوام بیام ببینمت
پرنسس
دوست داشتم ولی
میدونم میدونی
لعنت به تو
معنی عشق
حالا دیدی میتونم(ورژن 2)
نوروز
یکی یدونه
نامه های خالی
غریبه
اس ام اس
خیالت راحت
به تو عادت کرده بودم
هنوزم یادت هست
واسه بودن با تو
کیمیای من
لوک نوازش
دو راهی (ورژن جدید)
رسم زمونه
مال من باش
Ogg
حسرت
کروات
هی حالا دیدی میتونم
نازنین
سوء تفاهم
تولدت مبارک
تو مال من بودی
عشق کثیف
مغرور
بی معرفت
خاطرات مرده
دو راهی
نوازش
نیار بهونه
ناز گل
عشق من
برو از پیش من(ورژن 2)
غیر مستقیم
میخوام بیام ببینمت
پرنسس
دوست داشتم ولی
میدونم میدونی
لعنت به تو
معنی عشق
حالا دیدی میتونم(ورژن 2)
نوروز
یکی یدونه
نامه های خالی
غریبه
اس ام اس
خیالت راحت
به تو عادت کرده بودم
هنوزم یادت هست
واسه بودن با تو
کیمیای من
لوک نوازش
دو راهی (ورژن جدید)
رسم زمونه
مال من باش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد