جدیدترین جک ها و اس ام اسها

جدیدترین جک ها و اس ام اسها

ترکه پدر دوست دخترش میمیره

میره داروخانه میگه کاپوت مشکی میخوام با طعم خرما

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

امروز روز جهانی پوکی استخوانه !!!!

کله پوک جان روزت مبارک

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

به من آموخت چشمهایت/همیشه با آخرین نگاه /اولین رنج آغاز میشود

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

امروز روز جهانی دزدیه.چی دوست داری از من بدزدی؟

اول جواب sms منو بده بعد این sms رو برای دوستات بفرست.جوابای عجیب غریب باحالی گیرت

میاد!!

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

.................

جدیدترین جک ها و اس ام اسها

ترکه پدر دوست دخترش میمیره

میره داروخانه میگه کاپوت مشکی میخوام با طعم خرما

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

امروز روز جهانی پوکی استخوانه !!!!

کله پوک جان روزت مبارک

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

به من آموخت چشمهایت/همیشه با آخرین نگاه /اولین رنج آغاز میشود

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

امروز روز جهانی دزدیه.چی دوست داری از من بدزدی؟

اول جواب sms منو بده بعد این sms رو برای دوستات بفرست.جوابای عجیب غریب باحالی گیرت

میاد!!

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

آخرین تفسیر قانون نسبیت : E=MC2

EMSHAB= MIZARAM COONET 2BAR

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

کمربند شلوار ضامن سلامتی کون شماست!!!

(روابط عمومی شهرداری قزوین)

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

عید فطر مبارک

منبع:رصد خانه اردبیل

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

روی در توالت نوشته شده اینجا آخره خطه بخوای نخوای باید بکشی پایین

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

آقاهه شب به خانومش میگه عزیزم کجات بذارم بچه شون از اون اتاق داد میزنه بابا کو...ش

بزار امروز خیلی منو اذیت کرده ٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

صدای عشق...

صدای گیتار نیست...

صدای پیانو هم نیست...

.

.

.

.صدای فنرهای تخته

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

ترکه میخواسته سیگارشو روشن کنه میندازه سر پایینی

sms ===1

hamele misham hatman yechizi too hava hast. Doktor mige: bale ,LENGATOON !!

Be torke migan boro aghabe mashin bebin rahnama kar mikone, mire nega mikone mige karmikone karnemikone karmikone karnemikone ... .

be andazeye 2TA cheshmam mikhamet

"ghorbane shoma mooshe koor"

2ta magas aroosi mikonan,mah asal miran wc

Shebahate motakhasese atfal ba ghazvini:

.

.

.

.

.

.

.

Har 2shon bache ro khob mikonan!

Magase az zanesh lab migire mige:azizam mazeye labaye to baram az har any shirin'tare...!

FARAMOOSH kon unche ra ke nemitavani bedast avari

VA

BEDAST AVAR unche ra ke nemitavani faramoosh koni

emrooz rooze jahanie pookie ostokhane, kale pook jan roozat mobarak

Emruz ruze jahani dozdiye. Chi dust dari az man bedozdi? Aval javab bede bad in sms ro vase dustat befrest

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوخته پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.delsoookhte.blogsky.com

سلام
داشتم وبگردی می کردم که به وبلاگ شما برخوردم و خیلی ازش خوشم اومد . خب واقعا جالبه وبلاگتون . در گزینشها با سلیقه عمل می کنید .
خیلی دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . خب نظرتون چیه ؟
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با عنوان
۩۞۩ چقدر جذاب هستید ؟ ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من بگید که وبلاگتون رو با چه عنوانی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد