نصب درایورهای ویندوز در کمتر از 5 دقیقه!

نصب درایورهای ویندوز در کمتر از 5 دقیقه!

نصب درایورهای ویندوز در کمتر از 5 دقیقه!

اگر کاربر ویندوز بوده باشید خوب می‌دانید که نصب ویندوز جدید یکی از کارهایی است که کاربران معمولا از آن فراری هستند و حاضرند تا آخرین نفس با ویندوز فعلی‌شان دست و پنجه نرم کنند و نصب نسخه مجدد از ویندوز بر روی کامپیوترشان را تاجای ممکن به تاخیر می‌اندازند. معمولا هم بخش سخت این کار مربوط به نصب درایور هایی هست که باید پس از نصب اولیه انجام شود از کارت صدا و گرافیک و کیبرد و مانیتور و مودم بگیرید تا انواع و اقسام قطعات جانبی که هرکدامشان برای خالی نماندن عریضه هم که شده یک سی دی راه انداز همراهشان دارند. تازه اگر بتوانید این‌CD های دوست داشتنی را به راحتی پیدا کنید

اما نرم افزار رایگان DriverMax یک راه حل خیلی خوب برای رفع مشکل شما خواهد بود چون با نصب این نرم افزار کم حجم به راحتی قادرید از تمامی برنامه‌های راه انداز کامپیوترتان یک نسخه پشتیان تهیه کرده و در زمان نصب ویندوز جدید، تمامی آنچه که لازم دارید را به یکباره و با چند کلیک دوباره نصب کنید با این تفاوت که دیگر هیچ نیازی به‌CD های راه اندازتان نخواهید داشت.

برای ایجاد نسخه پشتیان تنها کافیست نرم افزار را نصب کرده و پس از اجرای آن در قسمت Driver Oerations برای روی Export Drivers کلیک کرده و در صفحه بعد از میان لیست درایورها، گزینه‌های مورد نظرتان یا همگی را انتخاب کرده و فایل‌های پشتیبان را در جای مناسبی از هارد کامپیوترتان و ترجیحا یک سی‌دی (برای محکم کاری) ذخیره کنید. وقتی ویندوز جدیدی نصب کردید می‌توانید دوباره با کمک این نرم افزار و البته این با رفتن به بخش Import Drivers و مشخص کردن آدرس نسخه پشتیانی که قبلا تهیه کرده‌اید تمامی درایور های مورد نیازتان را براحتی نصب کنید.

علاوه بر امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای نصب شده، DriverMax قابلیت جالب دیگری نیز دارد و آن امکان ارتقا (آپدیت) درایورها به نسخه‌های بالاتر از طریق خود نرم افزار می‌باشد که این امکان البته تنها در ویندوز ویستا امکان پذیر می‌باشد و متاسفانه در نسخه فعلی نمی‌توان از آن برای ارتقای درایورهای ویندوز XP استفاده کرد اما کاربران XP هم می‌توانند به کمک آن از آپدیت بودن درایورهای کنونی شان اطلاعاتی کسب کرده و آن‌ها را در قالب یک فایل متنی ذخیره کنند.

DriverMax نرم افزاری است که برای محیط‌هایی مثل ادارات و شرکت‌هایی که چندین کامپیوتر دارند بسیار مناسب خواهد بود چون معمولا دردسر نصب ویندوز تازه زمانی خودش را نشان می‌دهد که شما نمی‌توانید CD های راه انداز این سیستم‌ها را در هیچ کدام از قفسه‌ها و فایل‌های کارکنان آنجا پیدا کنید. با DriverMax در کمتر از پنج دقیقه می‌توانید تمامی درایورهای مورد نیازتان را بی آنکه به دنبال‌CD های غیب شده گشته باشید دوباره نصب کنید.

DriverMax بر روی ویندوزهای 2003 ، XP و Vista نصب می‌گردد و بدون کد فعال سازی برای 30 روز قابل استفاده خواهد بود. برای دریافت کد فعال سازی هم تنها کافیست از طریق ایمیل‌تان یک عملیات ثبت نام کوتاه را انجام دهید. دریافت کد فعال سازی آن هم البته رایگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد