USB Disk Security v5.0.0.90 - محافظ امنیتی حافظه های یو اس بی

USB Disk Security v5.0.0.90 - محافظ امنیتی حافظه های یو اس بی



اگر از افرادی هستید که همیشه نگران اتصال حافظه های خارجی از طریق USB به رایانه خود هستید تا ویروس های احتمالی بر روی آن ها به راحتی نفوذ کنند، سایت کمیاب آنلاین نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

ابزار نرم افزار USB Disk Security :

* USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.
* USBScan: اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسی، هر ویروس مخفیانه را تشخیص می دهد.

روش های اکتشافی USB Disk Security

نرم افزار با بررسی دیسک و افزایش حجم بدون دلیل یا کند شدن سرعت توسط برنامه های بیهوده و جلوگیری از فایل های مشکوک و غیر امن یک حفاظ کامل و بدون نقص به شمار می آید.

* MemoryShield: این قسمت با تحلیل عملکرد و رفتار ویروس ها از تجربه آنتی ویروس های خبره بهره گرفته و هر ویروسی را تشخیص می دهد. همچنین با دیده بانی کردن حافظه و برنامه های اجرا شده از طریق آن به صورت بلادرنگ از اجرای برنامه های بدخواه جلوگیری می کند.
* Quarantine: تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه می شوند و نمی توانند هیچ آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار های آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبی نمی توانند برسانند.
* RepairSystem: بیشتر اوقات نرم افزار های بدخواه در رجیستری تغییراتی ایجاد کرده و در مسیر موقت اینترنت لانه می گزینند. در این هنگان ابزار تعمیر می توانند تغییرات ایجاد شده توسط این نرم افزار ها را بازگرداند و فایل های بیهوده ایجاد شده را پاک کند.
* Autostart: اغلب نرم افزار های بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیستری برای شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه می کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهای بدخواه را می دهد.
* USBTools: این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار های آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند.

کد:

http://dl.kamyabonline.com/download/program/USB%20Disk%20Security%20v5.0.0.90.exe

حجم ۱.۱ مگابایت

پسورد فایل :
کد:

www.kamyabonline.com

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://future.blogsky.com

وبلاگ پربار و خوبی دارید. مایل به تبادل لینک هستید؟ منتظر جواب شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد