دانلود منیجر قوی و فوق العاده و با فرمت جاوا aED-DLoader_

دانلود منیجر قوی و فوق العاده و با فرمت جاوا aED-DLoader_4.4.3

نرم افزار امروز ما نوعی دانلود منیجر قوی و فوق العاده و با فرمت جاوا است توسط این نرم افزار شما می توانید با gprs ایرانسل یا اینترنت از طریق wifi یا ……… فایل های حجیم را بر روی گوشی خود دانلود کنید . این در حالی است که شما توسط مرورگر گوشی خود و مرور گرهای دیگر مانند opera mini که قبلا در سایت معرفی شد تنها قادرید فایل های زیر 1 مگابایت آن هم با سرعت بسیار پایین دانلود کنید .



کافیست لینک های دانلود فایل های دانلود خود را copy کرده و در این نرم افزار past کنید تا متوجه بشوید که این نرم افزار چه طور و با چه سرعتی به دانلود فایل های شما می پردازد . از نقاط ضعف و عیوب دیگر مرورگر خود گوشی می توان به نداشتن قابلیت resume ( ادامه دانلود ) و نداشتن قابلیت دانلود از سایت rapidshare ( رپید شیر ) و نداشتن امکان ذخیره فایل ها بر روی مموری کارت گوشی اشاره کرد . اما این نرم افزار همگی این عیوب و نقاط ضعف را از خود برداشته است . شما توسط این نرم افزار می توانید لینک ها و فایل های حجیم خود را پس از قطع شدن از اینترنت دوباره از ادامه شروع به دانلود کنید . عکس هایی که از این نرم افزار گرفته ایم از گوشی 5610 نوکیا گرفته شده است . پیشنهاد می کنیم خودتان اقدام به این برنامه ضروری و لازم برای کسانی که از اینترنت موبایل استفاده می کنند کنید .

تست شده روی گوشی های : N73, N70, 6300, 6500, N82, 6682, 6600, 6630, 5310, K800, 3310, 5300 ...
کد:

http://sinrez.blogfa.com/post-33.aspx
کد:

http://www.justupload.net/uploads/36080508aED-DLoader_4.4.3.zip
نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://vb-source-code.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوب و پرباری دارید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام مرجع سورس کد وی بی لینک کنید و به من اطلاع دهید تا من هم شما را لینک کنم.
حق نگهدارتان

علی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ http://darham.blogsky.com

سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید از شما تقاضای تبادل لینک و همکاری می کنم اگر مایل بودید وبلاگ http://darham.blogsky.com را با نام "آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز رایگان" لینک کنید راستی یک سوال وبلاگ شما را با چه نامی لینک کنم.
درود و دو صد بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد