تماس با 09990 برای شکایت از مزاحمت‏های تلفن همراه

تماس با 09990 برای شکایت از مزاحمت‏های تلفن همراه بسیار ناچیز است

مدیرکل روابط‏ عمومی شرکت مخابرات ایران گفت : آمار تماس برقرار شده با واحد ارتباطات مردمی (09990) در خصوص مزاحمت‏های تلفنی از طریق تلفن همراه در سال 86 بسیار ناچیز است.

"داوود زارعیان" در گفت‏وگو با موبنا اظهار داشت : مزاحمت‏های تلفنی از طریق تلفن همراه میانگین بسیار پایینی را در مقایسه با سایر شکایت‏های 09990 به خود اختصاص داده است.

وی دلیل پایین بودن آمار این شکایات را وجود سرویس نمایشگر شماره تلفن عنوان کرد و گفت : پرونده‏های موجود در این خصوص ، توسط شرکت مخابرات مورد رسیدگی قرار می‏گیرد.

به گفته زارعیان ، شرکت مخابرات با مشترکانی که از طریق ارسال پیام کوتاه و یا از طریق برقراری تماس ، مزاحمت ایجاد کرده‏اند ، بر اساس قانون رسیدگی به شکایات و مزاحمت‏های تلفنی با آنها برخورد می‏کند.

این در حالیست که بیشترین تماس با واحد ارتباطات مردمی "09990" شرکت مخابرات در سال گذشته در زمنه موارد مرتبط با تلفن همراه بوده است.

در میان شاخص‏های تماس مردمی با 09990 ، سه شاخص آموزش استفاده از تلفن همراه ، راهنمایی متقاضیان تلفن همراه و راهنمای خدمات تلفن همراه در طول یکسال گذشته بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد