روش نصب فوری ویندوز ( در کمتر از 10 دقیقه)

روش نصب فوری ویندوز ( در کمتر از 10 دقیقه)

با این روشی که در اینجا شرح خواهم داد، شما می توانید نصب ویندوز را با تمام برنامه ها و درایورها و کلیه تنظیمات شخصی خودتان بر روی کامپیوتر، در کمتر از 10 دقیقه انجام دهید. برای این کار نیاز به برنامه

اساس کاراین برنامه بر این روش قرار گرفته که شما یک

الف) ساخت فایل

قبل از هر چیز باید یک ویندوز سالم و بکردر درایو

حالا به محیط

از منوی برنامه

درایو

محل ذخیره فایل

از این به بعد هر موقع که نیاز به نصب مجدد ویندوزداشته باشید می توانید از این

ب) بازیابی ویندوز از فایل

ghost.exe دارید که در بازار به وفور یافت می شود. Image از تنظیمات، برنامه ها و درایورهای ویندوز خود می گیرید تا هر وقت لازم شد (به هر دلیل خواستید مجددا ویندوز را نصب کنید) به کمک این فایل همه چیز را در کمتر از 10 دقیقه به حالت اول برگردانید.Image از درایو حاوی ویندوزC نصب کنید و تمام نرم افزارهای لازم خودتان را هم در آن install کنید. همه درایورهای لازم سیستم را هم نصب کنید و حتی با آنتی ویروس به روز شده هم سیستم را چک کنید و خلاصه سیستم دلخواهتان را در درایو C پیاده کنید. همچنین سعی کنید فایلهای غیرمرتبط به ویندوز (مانند فایلهای موسیقی ، فیلم و غیره) را به درایوهای دیگر منتقل کنید. DOS بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید. (رفتن به محیط DOS با اجرای دستورCmd درRun ویندوز انجام می گیرد)Ghost این گزینه ها را به ترتیب انتخاب کنید: Local > Partition > To Image C (حاوی ویندوز و کلیه برنامه ها) را از هارددیسک انتخاب کنید. Image را انتخاب کنید و دکمه Save را بزنید. (نیازی به انتخاب گزینه فشرده سازی نیست)Imag استفاده کنید.Image

درایوی که می خواهید ویندوز روی آن نصب شود را فرمت کنید. (درایو

توجه کنید که فقط از همان درایوی که فایل

به محیط

از منوی برنامه

درایو

پارتیشن (درایو) مبدا حاوی فایل

پارتیشن (درایو) مقصد (درایو

C)Image را ساخته اید، مجددا می توانید Image را کپی کنیدDOS بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید. Ghost این گزینه ها را به ترتیب انتخاب کنید: Local > Partition > From Image C ( که قرار است ویندوز و کلیه برنامه ها در آن نصب شود) را از هارددیسک انتخاب کنید.Image را انتخاب کنید. C را که فرمت کرده اید و آماده نصب ویندوز است) را انتخاب کنید و چند دقیقه صبر کنید تا ویندوز اصلی و سالمی را که قبلا Image گرفته اید ، آماده شود.
نظرات 8 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://football-orange.blogfa.com

وبلاگ مفید و جالبی داری یه سری به منم بزن.

سعید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://football-orange.blogfa.com

لینکتون کردم شما هم منو با عنوان وبلاگم لینک کنید.
تابعد...

سعید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://football-orange.blogfa.com

لینکتون کردم شما هم منو با عنوان وبلاگم لینک کنید.

علی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://darham.blogsky.com

سلام ممنون از تبادل لینکتون لینک شما در تمامی صفحات وبلاگ درج شد یک در خواست داشتم میشه وبلاگ من را به هم لینکات معرفی کنی به اصطلاح پارتی من شوی خیلی ممنون میشوم
درود و دو صد بدرود

پویا روحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ پورتال جوانان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

مسعود پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://future.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدید. بله با تبادل لینک موافقم. من لینک شما را قرار دادم، شما هم لینک وبلاگ من را قرار دهید

احمد پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.friend-doost.blogfa.com

من مایل به تبادل لینک با شما هستم.اگر خواستید مرا با نام "بهترین های کامپیوتر و موبایل" قرار دهید و سپس به من خبر دهید.

مهدی خوشرو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://lind.loxblog.ir

میشه مطالبتون راکپی کرد ودروبلاگ خود گذاشت
به شما سفارش می کنم که از سیستم لاکس بلاگ استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد