Windows XP Service Pack

 Windows XP Service Pack 3Windows XP Service Pack Windows XP Service PackWindows XP Service Pack 3 33


پس از مدتها وعده و وعیدهای متفاوت از جانب کمپانی مایکروسافت پیرامون تاریخ انتشار SP3 نسخه نهایی سرویس پک سوم ویندوز XP سرانجام تولید شد و از این پس میتوانیم از آخرین تغییرات ویندوز استفاده کنیم . در این نسخه تغییرات بسیار خوبی صورت گرفته که من جمله می توان از محافظت بهتر از شبکه ، بهبود حفاظت از حافظه ، امن سازی امور مرتبط با ایمیل ها و اینترنت اکسپلورر نام برد ادامه مطلب را بخوانید و قابلیتهای جدید این نسخه را ببینید …

در این محصول که علاوه بر سرویس پک سه شامل خود ویندوز نیز می باشد شما برای نصب دیگر نیاز به نصب جدای سرویس پک 3 نخواهید داشت و کل سرویس پک 3 همراه با ویندوز نصب می شود.
از جمله دیگر ویژگی های این نسخه :
-افزایش سرعت ، کارایی و ثبات بهتر ویندوز
-افزایش سرعت در اینترنت و همچنین شبکه
-بالا رفتن ضریب امنیتی ویندوز در حد بسیار خوب
-نصب تمامی پچ های امنیتی و فیکس کننده های منتشر شده تا به امروز
-نسخه جدید و ویرایش شده Remote Desktop
-برخورداری از تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با -تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
-ویژگی Network Access Protection که در دو سیستم عامل ویندوز سرور 2008 و ویندوز ویستا گنجانده شده بود و تکنولوژی جدید مایکروسافت برای کنترل دسترسی یک سیستم در شبکه از لحاظ سلامتی و در دست داشتن دیگر امکانات کنترلی است .
-توضیحات بسیار کاملتر در بخش های مختلف ویندوز به خصوص بخش های امنیتی برای کمک به کاربران .
-برخورداری از نرم افزار قدرتمند مدیریت عکس Windows Imaging Component همانند ویندوز ویستا با پشتیبانی از Codec های تصویری اکثر کمپانی های بزرگ سازنده برای هرچه زیباتر نشان دادن تصاویر .
و صدها ویژگی کوچک و بزرگ دیگر ….
توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز XP نسخه Final سرویس پک سه میباشد و هیچ گونه نیازی به Crack و Active code ندارد
نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد