دانلود مستقیم بازی Hitman 4: Blood Money

دانلود مستقیم بازی Hitman 4: Blood Money

اولین نکته*ای که شما در این بازی متوجه می*شوید گرافیک بالای بازی می*باشد که در هیچکدام از سری بازی Hitman شما شاهد آن نبوده* اید. شاید دیدن گرافیک بهتر بازی به دلیل خارج شدن بازی از محیط*های بسته اتاق*ها و یا شب باشد. و مراحل بیشتر در روز و در مکان*های باز ادامه می*یابد.

شما با ورود به بازی با لوگوی تبلیغاتی شرکت Nvidia برخورد می*کنید که بیانگر این موضوع است که بازی با کارت*های گرافیکی Nvidia و GeForce بهتر و روان تر اجرا می*شود. البته شما برای دیدن تمام جزئیات بازی به یک کارت گرافیک Ge Force FX 6600 به بالا و Ram 512 و CPU 3000 Full نیاز دارید. البته با دستکاری در قسمت Option میتوان بازی را با کیفیت کمتری با گرافیک*های پائین هم اجرا کرد که از کیفیت و لذت آن کاهش می*دهد.

در رابطه با بازی باید عرض کنم که نسبت به شماره 3 تفاوت*های اساسی کرده و بازی به حال و هوای مخفیانه حرکت کردن برگشته که شاخصه شماره اول از این بازی می*باشد. حرکات جدید هوشمندی برای مامور شماره 47 طراحی شده که کمک بسیار شایانی در حرکت*های مخفی در بازی می*نماید. به طور مثال گرفتن اسلحه*های کوچک و یا وسائل کوچک به طور خودکار در پشت خود هنگامی که دشمن روبروی شماست.

در کل بازی 24 نوع اسلحه وجود دارد که از این تعداد 4 سلاح اصلی از جمله یک کلت

. Mp5 . وینچستر . تفنگ دوربین دار که هر کدام دارای چندین آپگرید می*باشند. به فرض خریدن صدا خفه کن برای کلت . متصل کردن خشاب اضافی به خشاب اصلی برای وینچستر. بازی دارای داستانی جذاب می*باشد که همین امر باعث می*شود که شما تا آخر بازی را ادامه دهید.

صداگذاری واقعاً با کیفیت بسیار بالایی در بازی حضور دارد. افکت*های صوتی هنگام خارج شدن تیر در حالت مرگ واقعاً زیباست. نمایش خون در بازی فوق*العاده است به طور مثال شما وقتی کسی را باتفگ بکشید وجنازه را روی زمین حرکت بدهید باعث کشیده شدن خون بر روی زمین می*شود که تا به حال در هیچ بازی به این خوبی اجرا نشده است. کنترل بازی بسیار بالا رفته برای تمام حرکات 3 نوع کلید تعریف شده که کارها را برای بازی*کننده راحت کرده سربازان دشمن دیگر سمج نیستند که با نگاه کوچک به شما شما را شناسایی کنند. این بازی را به تمام کسانی که عاشق بازی Hitman هستند توصیه می*کنم

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

CPU : 1.5GHz

RAM : 512

VIDEO : 256

کد:

http://d.trymedia.com/dd/eidos/60m_d/HitmanBMoneySetup.exe

کد:

http://d.trymedia.com/dd/eidos/static/HitmanBloodMoney.7z

کد:

http://d.trymedia.com/dd/eidos/static/pc_eng.str

کرک:

کد:

http://rapidshare.com/files/125225548/Hitman_4Trymedia-www.freebr.org.rar

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ http://kingofdl.blogsky.com/

با سلام :
از وبلاگ شما دیدن کردم . وبلاگ واقعاً پر محتوایی دارید .
در صورت تمایل تبادل لینک کنیم . لطفاً وبلاگ من را با نام :
.:: کاملترین و قویترین وبلاگ دانلود ::.

http://kingofdl.blogsky.com/
در صورت نصب لینک به من اطلاع دهید تا لینک شما در
وبلاگ قرار داده شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد