نرم افزار Deep Freeze !

نرم افزار Deep Freeze  !


شما احتمالاً نرم افزار دیپ فریز را می شناسید... و بارها از آن استفاده کرده اید ... نحوه عملکرد این نرم افزار همواره باعث گیس کشی های بسیار بین دوستان من بوده و هست... برخی بر این باورند که این نرم افزار روی هارد کار نرم افزاری انجام میدهد و با انجام عمل Restore و برگردان Backe up همه چیز را درست میکند اما برخی بر این عقیده اند که این نرم افزار عمل سخت افزاری انجام میدهد و با Recover کردن پارتیشن های هارد کار خود را انجام میدهد ... این گروه نظریه گروه قبل را با دلیل سرعت بالا آمدن ویندوز رد میکنند و می گویند اگر قرار بود این دو عمل Restore و Backup انجام بگیرد بالا آمدن ویندوز نیم و شاید یک ساعت طول میکشید ...


چون یکی از دوستان به من پیشنهاد کرده که قبل از فرمت درایو برای نصب ویندوز جدید ... کلاً این نرم افزار را از روی هاردم Remove کنم !


من میخواستم بدونم از دوستان کسی هست که نظری متفاوت در این باره داشته باشد ... و بتونه اطلاعاتی در باره این نرم افزار به من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد