جدیدترین sms ها

غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی. بهش میگن ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنه.
 میگه ایرادی نداره! این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم!!



0('_')0
0('_')0
0('_')0
0('_')0
~(-_-)~
0('_')0
0('_')0
0('_')0
.
.
.
اگه گفتی کدوم منم ، ‌اون طفلک چشم و گوش بسته !

 

گاهی وقتا اینقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی که یادت میره یه نفر منتظرته تا
.
.
.
.
.
ازدستشوی بیای بیرون

 
تق تق تق
کیه ؟
من گدای دوره گردم ، اومدم دورت بگردم !

 

 

غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی. بهش میگن ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنه.
 میگه ایرادی نداره! این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم!!



0('_')0
0('_')0
0('_')0
0('_')0
~(-_-)~
0('_')0
0('_')0
0('_')0
.
.
.
اگه گفتی کدوم منم ، ‌اون طفلک چشم و گوش بسته !

 

گاهی وقتا اینقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی که یادت میره یه نفر منتظرته تا
.
.
.
.
.
ازدستشوی بیای بیرون

 
تق تق تق
کیه ؟
من گدای دوره گردم ، اومدم دورت بگردم !

 

 اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

 
از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری

  

حافظ و دختر لر: گفتم غم تو دارم / گفتا سی چه برارم / گفتم که ما من شو / گفتا بوات درارم / گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز / گفتا بالنک کاله چشیات درمیارم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد